Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Μοναχική Βασίλισσα μετά το ξεχειμώνιασμα

Η πρώτη περίπτωση Μοναχικής Βασίλισσας που έπεσε στην αντίληψη μου, είναι σε μελίσσια που ξεχειμωνιάζουν με πολύ λίγο πληθυσμό.

Παρένθεση.
Η επιθεώρηση της νέας χρονιάς ξεκινά πάντα από μελίσια, που δεν έχουν κίνηση στην είσοδο, για να φύγουν προφανώς οι κυψέλες στην αποθήκη.

Ήταν Μάρτης του 2007.
Στο πρώτο μελίσσι που άνοιξα, είδα ότι ξεχειμώνιασε με πολύ λίγο πληθυσμό.
Η Βασίλισσα γεννούσε κανονικά, όμως οι μέλισσες δεν μπορούσαν να κρατήσουν τη θερμοκρασία που πρέπει για να εκτραφεί ο γόνος.




Είδε και απόειδε η Βασίλισσα ότι δεν γίνεται τίποτα και εγκατέλειψε τις μέλισσες και τη κυψέλη.
Εφυγε από το τελάρο που κρατούσα στο χέρι, για να βρει αλλού τη τύχη της.

Έγινε δηλαδή μια Μοναχική Βασίλισσα.

Στα μελίσσια μου είχα σίτα στη βάση της κυψέλης.

Οπότε η κυρία άρχισε να τα επισκέπτεται ένα προς ένα και να επικοινωνεί μέσω της σίτας από το κάτω μέρος της κυψέλης.

Στο πρώτο μελίσσι που ήταν και το διπλανό δεν πήρε την άδεια εισόδου.
Έτσι πέρασε στο 2ο στη σειρά μελίσσι.
Ούτε απ αυτό όμως έγινε δεκτή.
Στο 3ο στη σειρά μελίσσι που επικοινώνησε, έχασα τα ίχνη της

Δεν κατάλαβα τι ακριβώς συνέβη, γιατί ήταν η πρώτη μου επιθεώρηση μετά το Χειμώνα.
Κατέγραψα όμως το γεγονός,

Ετσι εκ των υστέρων έδωσα κάποιες πιθανότητες να βασίλεψε σε κάποιο άμανο μελίσσι ή σε κάποιο με παλιά Βασίλισσα, αφού η συγκεκριμένη ήταν νέα (χρονιάρα).


Από τότε και μετά σε μερικές περιπτώσεις μου ταίριαζε απόλυτα, να έγινε δεκτή μια Μοναχική Βασίλισσα από τα μελίσσια μου.

Επιστροφή στη αρχική σελίδα Μοναχική Βασίλισσα

Δεν υπάρχουν σχόλια: